Preskoči na glavno vsebino

Tesla na Tesli ...

Dejansko še nismo napisali objave, ki bi bila negativno nastrojena proti Tesli. No, tudi tokrat ne bomo tarnali nad svojo odločitvijo za nakup ali kakor koli drugače izražali nezadovoljstva z avtomobilom. Prav pa se nam zdi, da povemo, da nista ne avto ne podjetje brez napak. Tokrat nas je bolj kot dejstvo,  da smo sploh morali obiskati servis, razočaral sam ljubljanski servis oz. njegove usluge. 


Zakaj smo morali na servis? Že par mesecev po nakupu avta, torej pred približno enim letom, se je pri zavoju začelo rahlo klikajoče ropotanje v desnem kolesu. Zvok je bil podoben zvoku kamenčka v kolesu. Takrat smo slučajno na Superchargerju naleteli na serviserja, ki je polnil službeno vozilo, in smo izkoristili priložnost za posvet. Ko smo mu opisali in pokazali težavo, nam je povedal, da gre za manjšo napako, ki pri trojkah ni redka, in jo bodo rešili na servisu. Naj ne bi šlo za nič vitalnega, kar bi vplivalo na varnost nadaljnje vožnje. Na tem mestu se prijaznemu gospodu zahvaljujemo. Seveda smo se takoj naročili na servis. Tam so napako odpravili in povedali, da bi moralo biti zdaj v redu, a če ne bo, bo treba menjati polosovino. Čez dober mesec se je ropotanje ponovilo. Spet smo obiskali servis. Tokrat je servis trajal nekoliko dlje, a še vedno se niso odločili za menjavo omenjenega dela. Glede na to, da je servis v Ljubljani, mi pa smo iz Maribora, smo skombinirali tako, da smo se tam ustavili po dopustu. Čakati smo morali približno tri ure. V tem času se v okolici servisa pravzaprav nimaš kam dati. Ko smo prosili, če bi nam lahko morda dali za ta čas kak nadomestni avto, so nam povedali, da so vsi zasedeni. Tako smo pešačili do BTC-ja in tam zabijali čas ... Vse to smo nekako prestali in si rekli, naj jim bo, saj so zadevo tokrat uredili in bo zdaj mir ... No, mir je bil natanko eno leto. 

Pred kratkim se je klikanje spet pojavilo. Tokrat smo bili pa že precej drugače nastrojeni. Preko aplikacije smo se spet naročili na servis, a tam smo jim malo strožje pogledali v oči. Ugotovili so, da očitno to delno popravljanje dolgoročno ne bo zadostovalo in bo treba menjati celoten del. Naročili so novo polosovino, na katero smo morali počakati približno dva tedna. Ko je del prispel, smo se dogovorili za menjavo. Naj poudarimo, da moramo za obisk servisa vsakič dobro naštudirati logistiko, ker pot v Ljubljano na delovni dan za nas ni ravno nekaj, kar bi opravil mimogrede. Ponovno smo prosili za nadomestno vozilo, ki tudi tokrat ni bilo na voljo oz. sploh ne spada v ponudbo servisa. Tako smo bili primorani spet prebiti tri ure v industrijski coni, kjer nimaš kaj početi.  To nas zelo preseneča, saj nadomestna vozila ponuja vsak lokalni serviser, naš avto pa je še celo v garanciji. Poleg tega je nenavadno tudi dejstvo, da edini pooblaščeni Teslin servis v Sloveniji ne premore niti Superchargerja, kjer bi se lahko avto v doglednem času napolnil. Samo kot primer naj omenimo, da je gospa, ki na pooblaščeni Renaultov servis pripelje dvajset let starega clia, deležna boljše postrežbe, prevoza in celo brezplačnega pranja avtomobila, medtem ko tesle ne morejo niti za pol ure priklopiti na elektriko, da bi uporabniku vsaj delno povrnili stroške, ki jih ima s sitnostmi zaradi servisiranja vozila, ki je še v garanciji.

Tudi odnosa osebja na servisu ne moremo pohvaliti. V aplikaciji zadeve delujejo skrajno profesionalno, na kraju samem pa se ta profesionalnost izjalovi. Informacije, ki smo jih dobili od serviserjev, so zelo skope. Na vprašanje, koliko je garancije na menjani del, nismo dobili odgovora, saj je celotno vozilo pod garancijo do prevoženih 80.000 km in toliko je garancije tudi na menjani del, so nam pojasnili. V tem trenutku imamo prevoženih 58.000 km, to pomeni, da bomo kaj kmalu na 80.000. Upamo in verjamemo, da smo naleteli na nekoga, ki ni imel točnih podatkov. Ta informacija gotovo ni spodbudna in upamo, da tudi ne čisto točna. Odločili smo se, da bomo gledali na svet pozitivno, tako da se ta trenutek ne bomo obremenjevali. Nismo jezni, samo nas razpizdi 😜 Zato ne bomo preveč blatili, ker to ni del našega karakterja. Naslednjič, če bo potreba, pa se raje naročimo na servis v Gradcu. Tako bomo imeli vsaj primerjavo.

Zaenkrat avto po servisu deluje brezhibno in na pot se podajamo optimistično, v upanju, da se tudi na naši naslednji poti izkaže, da je tesla samo avto in da nismo tesla tudi mi.

Komentarji

  1. V Gradcu bo sigurno bolje! Neote jezni, pa razpizdli vas tudi nebojo!!!lp od Domkotov

    OdgovoriIzbriši
  2. Podobno izkušnjo imam

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roadtrip po Španiji in Portugalski (16. 7.-11. 8. 2024)

Po enem letu smo končno našli čas, da svoje vtise povzamemo še v digitalni obliki. Na tem potovanju smo namreč namenoma svoje vtise vsak dan sproti zapisovali na papir. Uvodnih nekaj besed smo zapisali takoj po prihodu domov, potem pa se je ustavilo ...  Tokrat smo se držali bolj ob morju, saj smo si poleg dogodivščin želeli tudi malo brezskrbnega plažnega vzdušja. Za poležavanje in branje sicer ni bilo časa, a sonca in morja smo se naužili. Vozili smo po zelo raznolikih pokrajinah in doživeli prav neverjetne temperaturne vzpone in padce, 48 stopinj v notranjosti Španije in 12 stopinj na zahodni obali Portugalske. Spodaj je slika naše poti, ki jo na kratko opiše teh nekaj dejstev:  27 dni, 8823 km, 6 držav, 6 jezikov, 13 kampov in 3 hostli  💪 Povzetek stroškov Polnjenje avtomobila - 590 € Cestnine (vključno s tunelom Mt. Blanc) - 450 € Kampi (23 noči) - 1339 € Sobe (3 noči) - 228 € Potopisni dnevnik Na pot smo šli brez kakršnih koli rezervacij. Tudi časovno se nismo...

Kako spraviti tri tesla v teslo?

Ja, čisto preprosto, dve spredaj in enega zadaj!  Kako pa spraviti v teslo tri tesla z vso opremo za kampiranje, to pa je drugo vprašanje, ki bo zahtevalo podrobnejšo analizo.  V preteklosti smo na tak način potovali s passatom karavanom, v katerega smo natlačili vse in še več - celo retro kamping stole (tiste jugonostalgične), mizo in otroški voziček. Slednjega ne potrebujemo več, stole in mizo pa smo nadomestili z Decathlonovo varianto v kovčku in nabavili malo večji šotor, saj zadnja leta tretji član odprave zaseda nekoliko več prostora. Glede oblačil nismo problematični. Vse si spakiramo v potovalke, ker so bolj prilagodljive od kovčkov, vzamemo najnujnejše in sproti peremo, kjer je možnost. Ker bomo zdaj stremeli k temu, da bomo v vsakem kampu imeli elektriko, bomo tudi kuhali na elektriko, kar prav tako pomeni manj prtljage, saj bo odpadla tudi naša ljuba retro bomba. Tako je bilo nekoč - Luksemburg 2014 Šotorsko smo zadnja leta, zahvaljujoč Decathlonu, bolje opremljeni ...