Ja, čisto preprosto, dve spredaj in enega zadaj!
Kako pa spraviti v teslo tri tesla z vso opremo za kampiranje, to pa je drugo vprašanje, ki bo zahtevalo podrobnejšo analizo.
V preteklosti smo na tak način potovali s passatom karavanom, v katerega smo natlačili vse in še več - celo retro kamping stole (tiste jugonostalgične), mizo in otroški voziček. Slednjega ne potrebujemo več, stole in mizo pa smo nadomestili z Decathlonovo varianto v kovčku in nabavili malo večji šotor, saj zadnja leta tretji član odprave zaseda nekoliko več prostora. Glede oblačil nismo problematični. Vse si spakiramo v potovalke, ker so bolj prilagodljive od kovčkov, vzamemo najnujnejše in sproti peremo, kjer je možnost. Ker bomo zdaj stremeli k temu, da bomo v vsakem kampu imeli elektriko, bomo tudi kuhali na elektriko, kar prav tako pomeni manj prtljage, saj bo odpadla tudi naša ljuba retro bomba.
 |
Tako je bilo nekoč - Luksemburg 2014 |
Šotorsko smo zadnja leta, zahvaljujoč Decathlonu, bolje opremljeni 😀
Letos se odpravljamo na krožno pot, katere cilj je Francija, zato se bomo tam najdlje zadržali. Na poti bomo približno 3 tedne. Gremo brez kakršne koli rezervacije. Spali bomo v kampih, ki jih bomo našli na poti. Kar zaenkrat vemo, je, da bomo na vsaki destinaciji načeloma dve noči (ponekod več, ponekod zgolj prespimo). Postanke bomo določali sproti. Naša letošnja pot bi naj bila videti nekako tako:
Da bo pot bolj zanimiva in podatki o poti ter stroških bolj reprezentativni, bomo potovali v tandemu z družino, ki potuje s klasičnim dizelskim enoprostorcem, a o tem bomo poročali po poti. To gre razumeti na dva načina - s poti ali po opravljeni poti. V tem trenutku še ne vemo, kako se bomo takrat počutili in kakšni bodo objektivni in subjektivni pogoji za pisanje.
Danes smo se odločili preveriti, koliko opreme naše trojice dejansko lahko spravimo v prtljažnik naše trojkice.
Naš cilj je bil:
1 x šotor
1 x kovček z mizo in stoli
1 x električni kuhalnik
3 x spalna vreča
3 x samonapihljiva blazina
3 x polna potovalka
1 x škatla s hrano, posodo in vsem, kar paše zraven
Rezultat suhe vaje je sledeč ...
Brez kakršne koli težave smo spakirali tri spalne vreče zraven kablov v "skriti prtljažnik" znotraj zadnjega prtljažnika.
Šotor je elegantno zasedel frank oz. sprednji prtljažnik, kjer je ostal še prostor za električni podaljšek ali kar bo v danem trenutku stlačeno zraven.
Tri samonapihljive blazine, tri z odejami napolnjene potovalke 😂 ter kovček z mizo in stoli so pustili v zadnjem prtljažniku še prostor za veliko škatlo, čevlje, kuhalnik in druge stvari, ki jih nismo zajeli v današnjo suho vajo, saj smo se že tako počutili malo trčeno in smo samo upali, da ne bo pristopil kak sosed in povprašal, kdaj in kam potujemo. Malo hecno bi bilo reči, čez dober mesec 😏
Za morebitno dodatno prtljago, vzglavnike in vse ostalo, na kar smo danes verjetno pozabili, je prostor še na polovici zadnjega sedeža.
Tesla je danes definitivno pozitivno presenetila tesla! Po prostornosti je vsekakor primerljiva s karavanom, s to pomanjkljivostjo, da daljših omar iz Ikee vendarle ne moremo pripeljati, kar se je prej dalo. Ampak važno je, da strešni kovček ne bo potreben!
Komentarji
Objavite komentar