Preskoči na glavno vsebino

Kako spraviti tri tesla v teslo?

Ja, čisto preprosto, dve spredaj in enega zadaj! 

Kako pa spraviti v teslo tri tesla z vso opremo za kampiranje, to pa je drugo vprašanje, ki bo zahtevalo podrobnejšo analizo. 

V preteklosti smo na tak način potovali s passatom karavanom, v katerega smo natlačili vse in še več - celo retro kamping stole (tiste jugonostalgične), mizo in otroški voziček. Slednjega ne potrebujemo več, stole in mizo pa smo nadomestili z Decathlonovo varianto v kovčku in nabavili malo večji šotor, saj zadnja leta tretji član odprave zaseda nekoliko več prostora. Glede oblačil nismo problematični. Vse si spakiramo v potovalke, ker so bolj prilagodljive od kovčkov, vzamemo najnujnejše in sproti peremo, kjer je možnost. Ker bomo zdaj stremeli k temu, da bomo v vsakem kampu imeli elektriko, bomo tudi kuhali na elektriko, kar prav tako pomeni manj prtljage, saj bo odpadla tudi naša ljuba retro bomba.

Tako je bilo nekoč - Luksemburg 2014


Šotorsko smo zadnja leta, zahvaljujoč Decathlonu, bolje opremljeni 😀

Letos se odpravljamo na krožno pot, katere cilj je Francija, zato se bomo tam najdlje zadržali. Na poti bomo približno 3 tedne. Gremo brez kakršne koli rezervacije. Spali bomo v kampih, ki jih bomo našli na poti. Kar zaenkrat vemo, je, da bomo na vsaki destinaciji načeloma dve noči (ponekod več, ponekod zgolj prespimo). Postanke bomo določali sproti. Naša letošnja pot bi naj bila videti nekako tako:

Da bo pot bolj zanimiva in podatki o poti ter stroških bolj reprezentativni, bomo potovali v tandemu z družino, ki potuje s klasičnim dizelskim enoprostorcem, a o tem bomo poročali po poti. To gre razumeti na dva načina - s poti ali po opravljeni poti. V tem trenutku še ne vemo, kako se bomo takrat počutili in kakšni bodo objektivni in subjektivni pogoji za pisanje.

Danes smo se odločili preveriti, koliko opreme naše trojice dejansko lahko spravimo v prtljažnik naše trojkice. 
Naš cilj je bil:
1 x šotor
1 x kovček z mizo in stoli
1 x električni kuhalnik
3 x spalna vreča
3 x samonapihljiva blazina 
3 x polna potovalka 
1 x škatla s hrano, posodo in vsem, kar paše zraven

Rezultat suhe vaje je sledeč ...
Brez kakršne koli težave smo spakirali tri spalne vreče zraven kablov v "skriti prtljažnik" znotraj zadnjega prtljažnika.


Šotor je elegantno zasedel frank oz. sprednji prtljažnik, kjer je ostal še prostor za električni podaljšek ali kar bo v danem trenutku stlačeno zraven.

Tri samonapihljive blazine, tri z odejami napolnjene potovalke 😂 ter kovček z mizo in stoli so pustili v zadnjem prtljažniku še prostor za veliko škatlo, čevlje, kuhalnik in druge stvari, ki jih nismo zajeli v današnjo suho vajo, saj smo se že tako počutili malo trčeno in smo samo upali, da ne bo pristopil kak sosed in povprašal, kdaj in kam potujemo. Malo hecno bi bilo reči, čez dober mesec 😏 


Za morebitno dodatno prtljago, vzglavnike in vse ostalo, na kar smo danes verjetno pozabili, je prostor še na polovici zadnjega sedeža.

Tesla je danes definitivno pozitivno presenetila tesla! Po prostornosti je vsekakor primerljiva s karavanom, s to pomanjkljivostjo, da daljših omar iz Ikee vendarle ne moremo pripeljati, kar se je prej dalo. Ampak važno je, da strešni kovček ne bo potreben!


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roadtrip po Španiji in Portugalski (16. 7.-11. 8. 2024)

Po enem letu smo končno našli čas, da svoje vtise povzamemo še v digitalni obliki. Na tem potovanju smo namreč namenoma svoje vtise vsak dan sproti zapisovali na papir. Uvodnih nekaj besed smo zapisali takoj po prihodu domov, potem pa se je ustavilo ...  Tokrat smo se držali bolj ob morju, saj smo si poleg dogodivščin želeli tudi malo brezskrbnega plažnega vzdušja. Za poležavanje in branje sicer ni bilo časa, a sonca in morja smo se naužili. Vozili smo po zelo raznolikih pokrajinah in doživeli prav neverjetne temperaturne vzpone in padce, 48 stopinj v notranjosti Španije in 12 stopinj na zahodni obali Portugalske. Spodaj je slika naše poti, ki jo na kratko opiše teh nekaj dejstev:  27 dni, 8823 km, 6 držav, 6 jezikov, 13 kampov in 3 hostli  💪 Povzetek stroškov Polnjenje avtomobila - 590 € Cestnine (vključno s tunelom Mt. Blanc) - 450 € Kampi (23 noči) - 1339 € Sobe (3 noči) - 228 € Potopisni dnevnik Na pot smo šli brez kakršnih koli rezervacij. Tudi časovno se nismo...

Tesla na Tesli ...

Dejansko še nismo napisali objave, ki bi bila negativno nastrojena proti Tesli. No, tudi tokrat ne bomo tarnali nad svojo odločitvijo za nakup ali kakor koli drugače izražali nezadovoljstva z avtomobilom. Prav pa se nam zdi, da povemo, da nista ne avto ne podjetje brez napak. Tokrat nas je bolj kot dejstvo,  da smo sploh morali obiskati servis, razočaral sam ljubljanski servis oz. njegove usluge.  Zakaj smo morali na servis? Že par mesecev po nakupu avta, torej pred približno enim letom, se je pri zavoju začelo rahlo klikajoče ropotanje v desnem kolesu. Zvok je bil podoben zvoku kamenčka v kolesu. Takrat smo slučajno na Superchargerju naleteli na serviserja, ki je polnil službeno vozilo, in smo izkoristili priložnost za posvet. Ko smo mu opisali in pokazali težavo, nam je povedal, da gre za manjšo napako, ki pri trojkah ni redka, in jo bodo rešili na servisu. Naj ne bi šlo za nič vitalnega, kar bi vplivalo na varnost nadaljnje vožnje. Na tem mestu se prijaznemu gospodu zahvalj...