Preskoči na glavno vsebino

Kol'kokrat še gremo spat?

Odštevamo ...  uf ... 
Megla v glavi se je razkadila in slika naše poti je mnogo bolj jasna. Po manjšem šoku, ko smo (ponovno) preverili, kako je s kampom v Parizu, smo si opomogli in se podali v akcijo. 
Pred približno dvema mesecema smo pisali v Camping de Paris, kjer so nam povedali, da je rezervacija sicer zaželena, a za avto in šotor se zmeraj najde prostor. Glede na to da potujemo precej neobremenjeno in težko določimo, kdaj bomo kje, se izogibamo rezervacijam. Prav tako je iskanje kampov po spletu precej bolj naporno in nepredvidljivo kot iskanje v živo. Ko smo na kraju samem, se ustavimo, kjer nam paše, in se zasidramo, če nam je energija všeč, sicer se pomaknemo v naslednji kamp. No, ker je Pariz vendarle velemesto, in nam nekaj ni dalo miru, smo pravkar ponovno preverili, če drži, da se bo našel prostor za nas tudi sredi Pariza. In kot ste najbrž že uganili, so nam povedali, da imajo letos, nepričakovano, zabukirano že vse do konca avgusta. To je povzročilo pol ure panike in intenzivnega premlevanja situacije, poti in želja vseh vpletenih, kar je privedlo do precej logičnega zaključka, ki se v dani situaciji zdi celo boljši od prvotnega načrta. 
Zaradi dogovora, ki smo ga sklenili starši dveh družin pred dvanajstimi leti, vmes nanj pozabili in kasneje ugotovili, da je za njegovo uresničitev zaradi odraščanja otrok z neznansko hitrostjo zdaj skrajni čas, gremo tudi v Disneyland. Ko so se nam rodili otroci, smo si rekli, da bo to naše skupno potovanje, ko bodo otroci toliko veliki, da bodo od potovanja nekaj imeli. No, če bi še malo odlašali, bi prišli otroci v fazo, ko sploh ne bi več hoteli potovati s starši, kaj šele v Disneyland.
Da preidemo k bistvu. Zakaj bi si želeli kampirati v centru Pariza?! Saj nam sploh ni treba! Bolje je, da se zasidramo nekje v predmestju, po možnosti blizu Disney Parka. Tako smo našli in rezervirali kamp Country Park Crecy-la-Chapelle, ki deluje zelo v redu. Celoten znesek (170 €) za štiri noči za avto, šotor, elektriko in do 6 oseb, smo morali poravnati v naprej. Pred rezervacijo smo seveda morali natančno določiti datum našega bivanja v Parizu. Nenadoma se nam je posvetilo, da bo to veliko laže določiti, če svojo zastavljeno pot nekoliko spremenimo. Ta zamisel se nam je v hipu zdela pravzaprav mnogo boljša od prvotne. Prvotna pot je bila načrtovana tako, da bi najprej uživali na Azurni obali in bi se šele nato obrnili na sever proti Parizu, zdaj pa smo ugotovili, da bo bolje, če se velemesta rešimo skoraj takoj na začetku. Tako bomo do Pariza spali le trikrat, verjetno v bližini Benetk, Milana in Lyona. Na dan bomo vozili približno 3-5 ur. 
Naša pot je zdaj videti nekako takole:

V Parizu bomo 4 noči. Prvi dan bomo namenili sidranju in spoznavanju okolice. Drugi dan bomo preživeli v centru, tretji dan gremo v "must see" Disney Park, četrti dan bomo ponovno namenili Parizu in njegovim znamenitostim, med katerimi ne smemo izpustiti  stadiona PSG, saj so otroci trenutno v fazi, ko je nogomet pomembnejši od kulture. Treba je preudarno domisliti, ali bo stadion nagrada po uspešno prestanem Louvru ali bo motivacija za kasnejši obisk le-tega 😏
Po štirih spanjih v Parizu pa sledi del, ki se ga pišoči del ekipe najbolj veseli. Pot na sever in začetek drugega tedna potovanja. Na tem delu načrta smo si malo pomagali s Chat GPT in ga povprašali, katere plaže/kraje je vredno obiskati. Sami ne vemo, kaj se splača pogledati in česa ne, saj teh krajev še nismo obiskali. Vse, kar nam je o tem delu znano je Mt. St. Michel in operacija Overlord. Zadali smo si torej nalogo, da sočasno preverjamo tudi ustreznost namigov umetne inteligence. Ta nam je predlagala obisk naslednjih krajev na severni obali Francije: Dunkerque, Wissant, Le Touquet, Berck Sur Mer, Etretat, Le Cortoy in Mt. St. Michel. Glede na to, da ne gre za strašne razdalje, se bomo najverjetneje sidrali dvakrat in kraje obiskovali iz sidrišča. Sproti se bomo odločali, kako in kaj. 
Počasi se bomo nagibali v tretji teden potovanja in se začeli obračati proti jugu po zahodni obali. Na tem delu je Chat GPT predlagal, poleg Bordeauxa, še obisk kraja St. Malo, Nantes, La Rochelle, Biarritz in Arcachon. Odločali se bomo sproti, a gotovo obiščemo največjo peščeno sipino v Evropi. 
Južna obala, ki smo jo po prvem planu nameravali obiskati prvo, pride na vrsto zadnja. Nekako smo prišli do zaključka, da nam je pravzaprav najmanj zanimiva, hkrati pa nam bo na koncu najbrž najbolj sedlo turistično-uživaško vzdušje ob toplejšem morju.
To je okvirni načrt. Kako bo pa vse skupaj delovalo v praksi, pa bomo videli v kratkem.
Mimogrede, da ne mine objava brez omembe našega vozila 😉, tudi za električna vozila je za vožnjo po francoskih mestih potrebna eko nalepka, ki se jo naroči preko spleta za 4,61 € (s poštnino vred). Povezava je na strani AMZS.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Roadtrip po Španiji in Portugalski (16. 7.-11. 8. 2024)

Po enem letu smo končno našli čas, da svoje vtise povzamemo še v digitalni obliki. Na tem potovanju smo namreč namenoma svoje vtise vsak dan sproti zapisovali na papir. Uvodnih nekaj besed smo zapisali takoj po prihodu domov, potem pa se je ustavilo ...  Tokrat smo se držali bolj ob morju, saj smo si poleg dogodivščin želeli tudi malo brezskrbnega plažnega vzdušja. Za poležavanje in branje sicer ni bilo časa, a sonca in morja smo se naužili. Vozili smo po zelo raznolikih pokrajinah in doživeli prav neverjetne temperaturne vzpone in padce, 48 stopinj v notranjosti Španije in 12 stopinj na zahodni obali Portugalske. Spodaj je slika naše poti, ki jo na kratko opiše teh nekaj dejstev:  27 dni, 8823 km, 6 držav, 6 jezikov, 13 kampov in 3 hostli  💪 Povzetek stroškov Polnjenje avtomobila - 590 € Cestnine (vključno s tunelom Mt. Blanc) - 450 € Kampi (23 noči) - 1339 € Sobe (3 noči) - 228 € Potopisni dnevnik Na pot smo šli brez kakršnih koli rezervacij. Tudi časovno se nismo...

Tesla na Tesli ...

Dejansko še nismo napisali objave, ki bi bila negativno nastrojena proti Tesli. No, tudi tokrat ne bomo tarnali nad svojo odločitvijo za nakup ali kakor koli drugače izražali nezadovoljstva z avtomobilom. Prav pa se nam zdi, da povemo, da nista ne avto ne podjetje brez napak. Tokrat nas je bolj kot dejstvo,  da smo sploh morali obiskati servis, razočaral sam ljubljanski servis oz. njegove usluge.  Zakaj smo morali na servis? Že par mesecev po nakupu avta, torej pred približno enim letom, se je pri zavoju začelo rahlo klikajoče ropotanje v desnem kolesu. Zvok je bil podoben zvoku kamenčka v kolesu. Takrat smo slučajno na Superchargerju naleteli na serviserja, ki je polnil službeno vozilo, in smo izkoristili priložnost za posvet. Ko smo mu opisali in pokazali težavo, nam je povedal, da gre za manjšo napako, ki pri trojkah ni redka, in jo bodo rešili na servisu. Naj ne bi šlo za nič vitalnega, kar bi vplivalo na varnost nadaljnje vožnje. Na tem mestu se prijaznemu gospodu zahvalj...

Kako spraviti tri tesla v teslo?

Ja, čisto preprosto, dve spredaj in enega zadaj!  Kako pa spraviti v teslo tri tesla z vso opremo za kampiranje, to pa je drugo vprašanje, ki bo zahtevalo podrobnejšo analizo.  V preteklosti smo na tak način potovali s passatom karavanom, v katerega smo natlačili vse in še več - celo retro kamping stole (tiste jugonostalgične), mizo in otroški voziček. Slednjega ne potrebujemo več, stole in mizo pa smo nadomestili z Decathlonovo varianto v kovčku in nabavili malo večji šotor, saj zadnja leta tretji član odprave zaseda nekoliko več prostora. Glede oblačil nismo problematični. Vse si spakiramo v potovalke, ker so bolj prilagodljive od kovčkov, vzamemo najnujnejše in sproti peremo, kjer je možnost. Ker bomo zdaj stremeli k temu, da bomo v vsakem kampu imeli elektriko, bomo tudi kuhali na elektriko, kar prav tako pomeni manj prtljage, saj bo odpadla tudi naša ljuba retro bomba. Tako je bilo nekoč - Luksemburg 2014 Šotorsko smo zadnja leta, zahvaljujoč Decathlonu, bolje opremljeni ...